Seks Di Sekolah

Semuanya berlaku ketika aku bersekolah di Kelang. Tahun itu aku sedang bersiap menduduki peperiksaan SPM. Aku tinggal di asrama. Sememangnya sejak mula aku tinggal di sini, banyak pekara tentang sex yg aku pelajari, dari kawan2, majalah dan buku bacaan. Pernah satu ketika kami lawan melancap di bilik air, siapa tahan paling lama dan pancut paling jauh dia yg menang. Kami semua memang kepala gila ketika itu. Kalau ada kesempatan kami akan ke rumah kawan menonton blue filem. Continue reading “Seks Di Sekolah”

Nasib Janda

Menjalani hidup dengan status janda bukanlah suatu yang menyenangkan, lebih-lebih lagi jika menjada diusia 30an ditambah pula raut wajah yang jelita. Namun semua itu dilalui dengan tabah oleh Haslina. Baginya biarlah orang nak kata apa, asalkan dia tidak melakukan kerja-kerja keji sebagaimana tanggapan sesetengan masyarakat. Continue reading “Nasib Janda”

Menyumbat Punggung Kakak

Aku ada seorang kakak. Dia merupakan seorang kakitangan kerajaan. Suaminya bekerja sendiri sebagai kontraktor. Memang dia banyak duit. Anaknya pun dah besar-besar. Kakak aku ni berumur 50 tahun, dah nak bersara lagi beberapa tahun lagi. Kalau tengok dari angka usianya, memang kalian andaikan dia sudah berusia.
Tapi sebenarnya dia masih cantik. Dengan wajah putih berseri, kakak ku yang sentiasa bertudung memang kelihatan berusia kerana tubuhnya yang gempal dan berlemak. Continue reading “Menyumbat Punggung Kakak”

Untung Bang Long

Ramai kenal Samad sebagai Bang Mat…. dan kpd adik2nya Bang Long. Dia abg yang sulung kpd 4 org adik-adiknya. Ibu bapa mereka meninggal dunia dalam satu tragedi jalanraya lama dulu dan sejak itu dan masih lagi kini dia lah yang menjadga dan membela mereka sehingga mereka semua berjaya lepas sekolah… sebahagian besar dari hidupnya diperhambakan kepada MEMBESARKAN ADIK2NYA. Continue reading “Untung Bang Long”

Kena Goda

Orang gajiku Julia, berumur 19 tahun lebih, tapi badannya sudah cukup dewasa. Julia namanya dan mukanya agak seksi juga.Yang jelas teteknya bersaiz agak besar (mungkin saiz 36 kot) berbanding badannya yang agak ok, lebih kurang setinggi 5 kaki 6.5 inci.. Kakinya panjang macam model dan ponggongnya phuuuu….padat…… Sudah 6 bulan dia bekerja di rumahku menjaga anak sulongku yg baru berumur 6 bulan. Isteriku bekerja di sebuah bank dan selalu kerja overtime. Aku bekerja sebagai seorang guru dan selalu pulang awal, maklumlah kerja sampai pukul satu saja. Continue reading “Kena Goda”

Dua Sahabat

Aku berusia 35 tahun mempunyai seorang isteri. Kami dah 8 tahun berkahwin tapi belum ada zuriat. Bukan tak mampu tetapi aku yang tidak selesa kerana belum puas hidup bebas dengan isteriku. Selama 8 tahun berkahwin semuanya kami kecapi bersama. Kami gembira dan bahgia sehinggakan tidak mahu kedatangan orang ketiga dalam hidup kami mengganggu kegembiraan dan kebahagian rumah tangga kami. Namun begitu sejak kebelakangan ini minat ku terhadap isteri ku makin berkurang. Kami jarang sekali bermesra dan melakukan hubungan sex. Continue reading “Dua Sahabat”